06. LIPNJA 2019.
Zašto se oko kurikularne reforme još uvijek lome koplja?

Jesu li učitelji zadovoljni provođenjem eksperimentalnog programa? Što psiholozi govore o novim standardima koji se primjenjuju u provedbi reforme? - odgovori na ova pitanja traženi su u emisiji Argumenti Hrvatskoga katoličkog radija u kojoj su 6. lipnja sudjelovali dr. Jelena Pavičić Vukičević, potpredsjednica Stranke rada i solidarnosti, Ana Tuškan, glavna tajnica Sindikata učitelja Hrvatske i dr. Josip Burušić, voditelj Centra za istraživanje znanja i obrazovanja Instituta društvenih znanosti "Ivo Pilar". Emisiju je uredio i vodio Ivan Tašev.

U osvrtu na odjek reforme Tuškan je rekla da je najveći problem što se struku ne doživljava kao socijalne partnere nego kočničare reforme. “Želimo da nas se gleda kao suradnike u stvaranju što boljeg obrazovanja. U školi za život je suprotno svrsi da se ne pita i ne uvažava mišljenje. Atmosfera u zbornicama je takva da je najbitnije skupiti sve značke, a rad s učenicima je najmanje bitan. Sve se radi jako na brzinu da bi se mogao napraviti novinski članak, ali u pozadini to ne funkcionira. Donesena je uputa da su učitelji ti, osobito razrednici, koji trebaju promatrati koji se dio udžbenika smije podcrtavati, a koji ne, jer ako se nešto više podcrta, onda udžbenik nije za upotrebu. Učitelji su opterećeni administrativno te dobivaju nejasne upute. Tu je i situacija besplatnih udžbenika uz koje je bitno da djeca imaju i radne bilježnice, jer kada se radi reforma, ona bi trebala biti cjelovita”.

https://hkm.hr/vijesti/domovina/zasto-se-oko-kurikualne-reforme-jos-uvijek-lome-koplja/?fbclid=IwAR2qVkwb5WHn5xjGr2O6kwscHpemPCZIoROnz5fakWN4nDfaO0YLY0xmnic